X
1027 Budapest, Kapás u. 22.
Időpontfoglalás
Orvosaink rendelési ideje
Főoldal Rólunk Menedzsment Munkatársaink Egészség - HírekSzakrendeléseink Alapellátás Háziorvosi ügyelet Felnőtt háziorvos szolgálat Házi gyermekorvosi szolgálat Felnőtt fogorvosi szolgálat Gyermek fogorvosi szolgálat Védőnői Szolgálat Iskolaorvosi ellátás Iskolavédőnői ellátás Információk Beutaló kötelezettség Betegjogi képviselő Betegjogok Egészségügyi dolgozók jogai Közérdekű adatok Külföldiek ellátása Minőségpolitika Sürgősség esetei Szervezeti dokumentumok Vonatkozó jogszabályok Betegellátás dokumentumai Állásajánlataink Orvosaink rendelési ideje

Minőségpolitika

Minőségpolitikai nyilatkozat

 

Rendelőintézetünk Budapest II. kerület lakosságának egészségügyi ellátásában meghatározó szerepet betöltő intézmény. Alapvető célunk, hogy a hozzánk fordulók ellátását a lehető legjobb körülmények között, igényes szakmai színvonalon, megelégedésükre biztosítsuk.

 

Elkötelezettek vagyunk szolgáltatásaink minőségének folyamatos fejlesztése iránt.

Ennek érdekében nagy hangsúlyt fektetünk

  • dolgozóink kiválasztására és továbbképzésére,
  • korszerű műszerpark alkalmazására,
  • az irányítási, szakmai előírások és irányelvek betartására,
  • az emberi erőforrások, eszközök, gyógyszerek és más anyagi javak hatékony felhasználására,
  • lakossági szűrővizsgálatok szervezésére,
  • arra, hogy az ellátás során a lehető legkisebb kellemetlenséget okozzuk, és ne veszélyeztessük betegeinket,
  • a betegutak rövidítésére és a betegbiztonság növelésére.

 

Törekszünk arra, hogy a kivizsgálás és kezelés során a legelőnyösebb döntés szülessen az ellátott érdekeinek, emberi méltóságának és jogainak legteljesebb tiszteletben tartásával.

A rendelőintézetben az előjegyzéssel és a munkaszervezéssel biztosítjuk, hogy a várakozási idő a lehető legrövidebb legyen.

A rendelőintézet kulturáltságával, tisztaságával, kiegészítő szolgáltatásaival hozzájárulunk ahhoz, hogy a várakozás kellemetlenségei csökkenjenek.

Az ellátottak elégedettségét rendszeresen vizsgáljuk és az észrevételeiket hasznosítjuk szolgáltatásaink színvonalának emelésében és minőségirányítási rendszerünk továbbfejlesztésében. A kerületben lakók részére szűrővizsgálatokat szervezünk a betegségek korai felismerése érdekében.

 

Figyelembe vesszük a klímavédelmi célokat is, ezért

  • az új eszközök, berendezések beszerzésénél energiahatékony eszközöket választunk, hogy csökkentsük az energiafogyasztást,
  • törekszünk olyan beszállítók szolgáltatásait igénybe venni, akik az intézet közelében helyezkednek el, hogy a szállítási útvonal rövid legyen,
  • irodai szoftverek alkalmazásával csökkentjük papírfelhasználásunkat, és dokumentumokat csak akkor nyomtatunk ki, ha az valóban szükséges.

 

A felső vezetés vállalja, hogy mindehhez biztosítja a megfelelő forrásokat, és a mindenkor érvényben lévő jogszabályoknak, szakmai protokolloknak, valamint az MSZ EN ISO 9001 minőségirányítási szabvány követelményeinek megfelelően szervezi az ellátás folyamatának tökéletesítését, mérhető minőségpolitikai célokat fogalmaz meg, és azokat megvalósítja.

Célunk, hogy pácienseink magas szintű egészségügyi ellátásban részesüljenek, elégedetten távozzanak, és a későbbiekben is bizalommal forduljanak hozzánk.

 

Budapest, 2024.11.15.

Dr. Stubnya Gusztáv

főigazgató főorvos

 

 

A minőségpolitikai nyilatkozat egységes szerkezetben ITT elérhető.