Előjegyzés és betegfogadási lista

Telefonos elérhetőségeink időszakos túlterheltsége esetén kérhet időpontot az elojegyzes@kapas.hu e-mail címen is. Munkatársaink rövidesen válaszolni fognak Önnek. A laboratóriumba internetes előjegyzés is elérhető: http://www.kapas.hu/elojegyzes/default.aspx. Felhívjuk figyelmét, a vonalak túlterheltsége miatt a telefonos az előjegyzés 17:00 óra után könnyebben elérhető. ELŐJEGYZÉS KÉRHETŐ TELEFONON: 488-75-22 MUNKANAPOKON 8-19 ÓRA KÖZÖTT ILLETVE AZ elojegyzes@kapas.hu E-MAIL CÍMEN. Az e-mailen érkezett időpontkérés a fenti e-mail címről munkanapokon 24 órán belül megküldött visszaigazoló e-maillel válik érvényessé. Visszaigazoló e-mail nélkül a kért időpont nem érvényes. Időpont egyeztetéskor kérjük az alábbi adatokat szíveskedjenek megadni: Név, TAJ szám, lakcím, melyik szakrendelésre kéri az időpontot, és melyik orvoshoz szeretne menni. Interneten keresztül: Internetes előjegyzés ( kezelési leírás) SZEMÉLYESEN: A BETEGIRÁNYÍTÓ ABLAKNÁL!

SZAKRENDELÉSEINKRE IDőPONTOT, VALAMINT AZ ELőJEGYZÉSSEL KAPCSOLATOSAN INFORMÁCIÓT A KÖVETKEZŐ TELEFONSZÁMOKON KÉRHETNEK:

BELGYÓGYÁSZAT 488-7545, 488-7577 TELEFONSZÁMOKON MINDEN SZAKORVOSHOZ SAJÁT RENDELÉSI IDEJÉBEN

GASZTROENTEROLÓGIA 488-75-68-AS TELEFONSZÁMON RENDELÉSI IDőBEN

TÖLGYFA U. 10 TÜDŐGONDOZÓ 212-44-65-ÖS TELEFONSZÁMON RENDELÉSI IDőBEN 8-19 ÓRA KÖZÖTT

FEKETESAS U. 6. BŐRGONDOZÓ 212-41-84-ÖS TELEFONSZÁMON RENDELÉSI IDőBEN 8-19 ÓRA KÖZÖTT

ÜRÖMI U. 24-28. PSZICHIÁTRIAI GONDOZÓ 315-00-11-ES TELEFONSZÁMON RENDELÉSI IDőBEN 8-10 ÓRA KÖZÖTT

FILLÉR U. 4-6. PULZUS KÖZPONT 212-44-49-ES TELEFONSZÁMON RENDELÉSI IDőBEN 8-19 ÓRA KÖZÖTT

A NAGYSZÁMÚ TELEFONOS HÍVÁS MIATT KIALAKULÓ TORLÓDÁSOK ELKERÜLÉSE ÉRDEKÉBEN A SORON KÖVETKEZŐ 3 HÓNAPRA VONATKOZÓAN AZ ALÁBBI NAPOKTÓL KEZDŐDŐEN KÉRHETIK A VIZSGÁLATI IDŐPONTOKAT:

KAPÁS U. NŐGYÓGYÁSZAT: MINDEN HÓ 15-TŐL

KAPÁS U. FÜL-ORR-GÉGÉSZET: MINDEN HÓ 15-TŐL

RÖNTGEN, ULTRAHANG: MINDEN HÓ 15-TŐL

KAPÁS U. SZEMÉSZET: MINDEN HÓ 15-TŐL

KÖZSÉGHÁZ U. NEUROLÓGIA: MINDEN HÓ 15-TŐL

KÖZSÉGHÁZ U. REUMATOLÓGIA: MINDEN HÓ 15-TŐL

ORTOPÉDIA: MINDEN HÓ 15-TŐL

BŐRGYÓGYÁSZAT: MINDEN HÓ 15-TŐL

REUMATOLÓGIA: MINDEN HÓ 15-TŐL

KAPÁS U., KÖZSÉGHÁZ U., RÉT U., LOTZ K. U. LABORATÓRIUM MINDEN MUNKANAP

TAJ-ellenőrzés, járulékfizetés: Az egészségügyi szolgáltatási járulék összege havi 6810 -Ft, amennyiben azt munkáltatója nem fizeti. A járulékfizetést a lakóhely szerint illetékes állami adóhatósághoz kell teljesíteni. A jogviszonyának rendezését az alábbiak szerint kezdeményezheti: - elektronikus úton az ügyfélkapu (www.magyarorszag.hu) TAJ-szolgáltatások menüpontján keresztül. - postai úton, levélben az Országos Egészségbiztosítási Pénztár honlapjáról (www.oep.hu) letölthető nyomtatvány kitöltésével és a lakóhely szerinti megyei egészségbiztosítási pénztárhoz történő beküldésével. - személyesen a lakóhely szerinti illetékes egészségbiztosítási pénztár ügyfélszolgálatán Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy 2008. január 1-jét követően a jogviszony hiánya esetén az OEP köteles átadni a biztosítási jogviszonnyal nem rendelkezők adatait az állami adóhatóságnak, amely szerv vizsgálatot kezdeményezhet és az elmaradt egészségügyi-szolgáltatási járulékot (a mulasztási szankcióval együtt) az elévülési idő figyelembe vételével behajtja. Ezért kérjük, amennyiben biztosítási kötelezettséggel járó jogviszonyban nem áll más jogcímen sem jogosult egészségügyi szolgáltatásra, úgy szíveskedjen jogviszonyának rendezése érdekében a szükséges lépéseket megtenni. A jogviszony ellenőrzésével kapcsolatos kérdéseit a 06 40 200 781 –es telefonszámon teheti fel.

Segítő együttműködésüket nagyon köszönjük!

Allergológia Angiológia Audiológia Belgyógyászat, diabetológia és endokrinológia Bőrgyógyászat; Bőr- és Nemibeteg Gondozó Bőrgyógyászat Fájdalom szakrendelés Fizioterápia Fogászati röntgen Fogszabályozás Fül-orr-gégészet Gasztroenterológia Gyógytorna Ideggyógyászat Kardiológia Laboratórium Nőgyógyászat Onkológiai szakrendelés; Onkológiai gondozó Ortopédia Oszteoporózis szakrendelés Pszichiátriai szakrendelés; Pszichiátriai Gondozó Reumatológia Röntgen-Ultrahang Sebészet Stroke ellátás Szemészet Tüdőgyógyászat, Ernyőképszűrő és Tüdőgondozó Urológia


Betegjogi képviselő neve elérhetősége félfogadás helye és ideje Betegjogok Egészségügyi dolgozók jogai Sürgősség esetei Beutaló kötelezettség Külföldiek ellátása Módosult GFR formula Térítési díj ellenében igénybe vehető egészségügyi szolgáltatások Vonatkozó jogszabályok Főigazgatói utasítás hálapénzről Panaszügyek kezelése Háziorvos által kérhető vizsgálatok Laboratóriumi vizsgálatkérő lap OEK terhes luesz kérő 2020 Labor lelet elektronikus elérési útvonala Lelet átvételi meghatalmazás TÁJÉKOZTATÓ tüdőszűrés változásáról NYILATKOZAT működési engedélyről HÁZIREND Tájékoztató CT, MRI beutalásról Vizsgálati előkészítések A nettó ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű, intézmény által kötött szerződések 2014. A nettó ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű, intézmény által kötött szerződések 2015. A nettó ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű, intézmény által kötött szerződések 2016. A nettó ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű, intézmény által kötött szerződések 2017. Közbeszerzési terv 2014. Közbeszerzési terv 2015. Közbeszerzési terv 2016. Közbeszerzési terv 2017. Gyógyászati segédeszköz bolt Internetes előjegyzés EESZT bevezetését követően alkalmazandó laborbeutalás labor:szakorvosi kemia 2020 labor:szakorvosi mikrobiol tenyésztés 2020 labor:szakorvosi mikrobiol szerológia 2020 labor:szerologia alapellatas 2020 labor:tenyésztés alapellátás 2020 labor:jános_vércsopkérő labor:OEKvizsgalatkero_terhes_hepatitisz_szures1 labor:ovszkéről labor:privát hemosztázi 2020 labor:privát kémia 2020 labor:privát mikrobiol szerológia 2020 labor:privát mikrobiol tenyésztés 2020 labor:privát nyomelem 2020 szakorvosi genetikai 2020 Külső intézetekbe kiküldendő vizsgálatok Egészségügyi leletek megtekintése (EESZT) Missziós nyilatkozat Adatvédelmi adatkezelési és adatbiztonsági szabályzat Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztató Közbeszerzés statisztika (2018) Eljárásrend_COVID19 Fejfájás szakrendelés tájékoztatás COVID19_idosek_segitese_EMMI_20200315 COVID19_magasabb_kockazatu_csoportok_EMMI_20200311 COVID19_munkaltatoilehetosegek_EMMI_20200311 COVID19_szulok_nagyszulok_vedelme_EMMI_20200311 COVID19_tappenztajekoztato_EMMI_20200311 COVID19_gyogyszer_kivaltasa_20020315 COVID19_gyogyszerkivaltas_infografika_20200314 COVID19_megelozes_12pontja_20200315 COVID19_helyes_kohoges_gyerek_20200315 COVID19_kezmosas_menete_gyerek_297×420_20020315 COVID19_varandosok_kismamak_csecsemok_EMMI_20200311 COVID19_gyermekek_EMMI_20200311 COVID19_kontaktszamcsokkentes_EMMI_20200311 COVID19_priorizalt_teendok_EMMI_20200315 COVID19_szervezet_vedekezokepesseg_EMMI_20200313 COVID19_TAJ_nelkul_EMMI_20200314 COVID19_altalanos_ovintezkedesek_EMMI_20200311s COVID19_elkulonites_megfigyeles_EMMI_20200312 COVID19_maszk_viselese_20020315 COVID19_tarsashazban_karanten_20200315 járványügyi kérdőív


FENNTARTÓ: BUDAPEST FŐVÁROS II. KERÜLETI ÖNKORMÁNYZAT